Чоловічі футболки Антібренд
Виявляється, основи брендінгу прийшли до нас ще з 19 століття, коли почало з'являтися фабричне виробництво. Виробники ставили на товарах своє клеймо (емблему) щоб одержувач міг визначити походження товару. Татом брендингу можна назвати Джеймса Уолтера Томпсона, який в 1900-х роках створив торговий дім, що займається рекламними послугами.
На сьогоднішній день бренд це не тільки емблема підприємства, а втілення всієї інформації про компанію. Кажуть що бренд - це те, що споживач відчуває по відношенню до продукту, прихильність, довіру і відданість. Сьогодні ринок заповнений великою кількістю однакових товарів, і покупцеві складно розбиратися у властивостях кожного їх них самостійно. Бренд допомагає спростити процес вибору за рахунок того, що привласнює кожному товару ярлики: «для молодих і активних», «престижно і дорого», «економічно і практично». Якщо вам не подобається, коли за вас роблять вибір, ви можете зробити його самі на користь толстовки з Антибренд. Тепер ви можете сказати споживачам, що добре, а що погано, за допомогою напису на вашій толстовці.
Я робот
Як би ми не пручалися, але психологами доведено, що 95% нашого мислення відноситься до сфери несвідомого. Під час прийняття рішення про купівлю того чи іншого товару споживач приймає рішення не усвідомлено, а під впливом факторів, які не піддаються свідомій оцінці та розкодування у вигляді слів, пояснень і образів. При цьому покупець не готовий погодитися з тим, що на його вибір впливають такі мотиви і процеси. Хоча досить згадати, як ваш друг мріє купити IPhone або як подруга хоче одягатися в Gucci або Prada. Захоплення брендами можна порівняти зі станом закоханості, людина потрапляє в залежність і змушений постійно купувати. Зараз не люди вибирають бренди, а бренди вибирають людей. Для людини у якого немає такої залежності, головним залишається якість товару а не популярність фірми. Війну з брендами можна починати в зручній екіпіровці - толстовці з веселим антібрендовим малюнком. Для друзів і оточуючих ви самі станете брендом - людиною чия думка не залежить від реклами. Своєю толстовкою ви рекламуєте новий стиль життя і для вашої рекламної компанії не потрібні мільйонні бюджети.
У нашому полку прибуло
З 2011 року російське громадський рух споживачів заснувало премію «Антибренд року». Цю премію дають компаніям, які отримали найбільшу кількість негативних відгуків від покупців. «Перемогу» заслужили такі бренди (трійка лідерів):
- «Макдональдс» - за відсутність інформації про те, з чого насправді готується їжа для мережі ресторанів;
- Мережа магазинів «Пятерочка» - за дивовижний «досвід» у продажу прострочених продуктів, а також за постійну хамство споживачам;
- Компанія «Amway» - за недостовірну рекламу, завищені ціни і посередню якість продукції, за відгуками споживачів.
Ви можете стати засновником вітчизняного конкурсу Антибренд. Напишіть на толстовці кому б ви віддали перше місце?
Для зроблених в СРСР
Трохи ностальгії для тих, хто пам'ятає своє радянське дитинство. Буржуазного поняття бренд в радянському союзі не було. А товари вибирали не за назву, а по наявності в магазинах. Хоча сьогодні всі дорогі нашому серцю радянські товари можна об'єднати в один бренд «зроблено в СРСР». Напевно тільки цей бренд може конкурувати з іноземними марками. Згадаймо деякі з них: шоколад «Оленка», пиво «Жигулівське», велосипед «Орлятко», годинник «Ракета», «Радянське Шампанське». Багато з цих назв зуміли пережити радянський союз. Так нехай і ваша толстовка антибренд буде служити довго вірою і правдою в ім'я гарного настрою.
Фільтр
СТАТТІ ТА ПОРАДИ:
Холодні зимові вітри змінилися легким теплим бризом, і прийшов час показати світу свої яскраві весняні образи, приготовані для пригод під ніжними сонячними променями. Якщо ви не очікували приходу теплих днів так скоро, рекомендуємо вам нашу добірку стильних речей для весняних вечорів.
Як обрати подарунки близьким?
А ви впевнені, що вмієте дарувати подарунки? Вибрати саме той подарунок або сувенір, який буде актуальним, приємним і бажаним для володаря, насправді непросто. Для цього потрібно знати багато про ту людину, якого ви хочете порадувати: його смаки, інтереси, симпатії та антипатії.
Серед нескінченної кількості тканин саме бавовна залишається найпопулярнішим, комфортним і безпечним вибором для кожного з нас. Більшість речей, які ми використовуємо щодня виготовляються з бавовни: рушники, халати, постільна білизна, футболки і навіть джинси. Виходячи з цього, ми вважаємо, що кожному необхідно знати всі переваги і недоліки даної тканини.
Всі любителі порибалити відзначають 27 червня Всесвітній день рибальства. Риболовля - одне з найбільш поширених захоплень серед чоловіків і жінок всіх віків. Кожен з нас хоч раз побував біля води з вудкою і насолодився тишею і чистотою процесу лову.
МИ ОБІЦЯЄМО:
100% Гарантія
100% гарантія на весь наш товар |
Швидка доставка
Швидка доставка по всій Україні - від 2-х днів |
Висока якість
Висока якість усього представленого на сайті текстилю |